Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

«Ξεχωριστή βραδιά AWARDS SHOW για την MEGA BROKERS στη Θεσσαλονίκη»

 

Δείτε όλο το φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης ΕΔΩ

Σε ένα μεγάλο πάρτι εξελίχθηκε η βραδιά βραβεύσεων των συνεργατών Βορείου Ελλάδος της MEGA BROKERS με την παρουσία πάνω από 250 παρισταμένων, στο καθιερωμένο πλέον ετήσιο Συνέδριο της Θεσσαλονίκης, όπου διοργανώθηκε για τρίτη συνεχή χρόνια, την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018 στη μουσική σκηνή του κέντρου ‘’VOGUE’’.
Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Μαρία Σαμολαδά, και η βραδιά ξεκίνησε με την προβολή video παρουσίασης των σημαντικών σημείων και δράσεων της εταιρείας με κεντρικό μήνυμα «Γι’ αυτό είμαστε η Μεγαλύτερη Μεσιτική Εταιρεία Ασφαλειών στην Ελλάδα».
Ο κύριος Αχιλλέας Καρανατσίδης, Διευθυντής Βορείου Ελλάδος, αναφέρθηκε στα αυξανόμενα οικονομικά αποτελέσματα του Υποκαταστήματος Θεσσαλονίκης που πλέον έχουν ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια ευρώ καθαρά εισπραγμένα ασφάλιστρα και έδωσε τους στόχους της νέας χρονιάς για τη Βόρεια Ελλάδα, ενώ ο κύριος Ιωάννης Παππάς, Διευθυντής Κλάδου Ζωής, παρουσίασε τα εξαιρετικά αποτελέσματα του Κλάδου Ζωής και αναφέρθηκε στις νέες συνεργασίες της MEGA BROKERS και τους στόχους του 2018.

FIL_9419FIL_9433
Στα συνολικά αποτελέσματα πωλήσεων της εταιρείας αναφέρθηκε ο κύριος Τάσος Χατζηθεοδοσίου, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, τα οποία άγγιξαν τα 63 εκατομμύρια ευρώ μεικτών ασφαλίστρων, τις δράσεις της MEGA BROKERS το 2017 και παράλληλα παρουσίασε τους εταιρικούς στόχους για το 2018 και τον προγραμματισμό της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια.

FIL_9452
Ολοκλήρωσε την ομιλία του με σύντομη αναφορά για τις αλλαγές στον ασφαλιστικό κλάδο με την IDD και GDPR και δεσμεύτηκε πως η εταιρεία και οι συνεργάτες της θα προετοιμαστούν κατάλληλα για την προσαρμογή τους στις νέες οδηγίες, ενώ εντυπωσιακή ήταν η αναφορά του στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

FIL_9467
Τον κύκλο ομιλιών έκλεισε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ο οποίος μίλησε για τις εξελίξεις, δράσεις και στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας το 2018 και έδωσε στίγμα για το πώς θα κινηθεί η ασφαλιστική αγορά την νέα χρονιά ενώ ταυτόχρονα τόνισε:
«είμαστε ποιοτικά και ποσοτικά επαρκέστατοι σε ό,τι χρειάζεται για να προχωρήσουμε ακόμη πιο γρήγορα ακόμη πιο δυναμικά.»
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν όλοι οι συνεργάτες της MEGA BROKERS S.A. Βορείου Ελλάδος, το Διοικητικό Προσωπικό, καθώς και στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών, εκπρόσωποι του Κλαδικού Τύπου, των Σωματείων και του Θεσμικού Χώρου. Συγκεκριμένα,

• Ο κ. Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, Εμπορικός Διευθυντής της GROUPAMA Ασφαλιστική
• Ο κ. Μάριος Μοσχονάς, Διευθυντής Τομέα Ανάπτυξης Πωλήσεων Δικτύου της INTERAMERICAN Ασφαλιστικής
• Η κα Σωτηρία Μαράκη, Distribution Manager της AIG Ασφαλιστική
• Η κα Τάνια Βαχαρακίδου, Προϊσταμένη Υποδιεύθυνσης Καταστήματος Θεσσαλονίκης της ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστικής
• Ο κ. Κωνσταντίνος Γιαννιώτης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
• Ο κ. Ιωάννης Μπούτζιος, Διευθυντής Ανάπτυξης Πωλήσεων Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας της EUROLIFE ERB Ασφαλιστικής
• Ο κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών της ERGO Ασφαλιστικής
• Ο κ. Παύλος Τριανταφύλλου, Διευθυντής Β. Ελλάδος της INTERASCO Ασφαλιστικής
• Ο κ. Κώστας Σολωμίδης, Διευθυντής Πωλήσεων Βορείου Ελλάδος & Υποδιευθυντής Υποκαταστήματος Θεσσαλονίκης της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Ασφαλιστικής
• Ο κ. Μανώλης Κάλλης, Διευθύνων Σύμβουλος της DAS HELLAS
• Ο κ. Αθανάσιος Ράπτης, Περιφερειακός Διευθυντής της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ Ασφαλιστικής
• Ο κ. Σταύρος Δουλγέρης, Διευθυντής Βορείου Ελλάδος της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Ασφαλιστικής
• Η κα. Μαρία Μηλιώνη, Υποδιευθύντρια Πωλήσεων Β. Ελλάδος της INTERLIFE Ασφαλιστικής
• Ο κ. Δημήτριος Διβανής, Διευθυντής Τομέα Ανάπτυξης Πωλήσεων Δικτύου μη Αποκλειστικής Συνεργασίας της GROUPAMA Ασφαλιστικής
• Ο κ. Αλέξανδρος Σαλαγκούδης, Διευθυντής Πρακτορειακού Δικτύου Βορείου Ελλάδος της INTERAMERICAN Ασφαλιστικής
• Η κα Θεοδώρα Καρρά, DISTRIBUTION SUPPORT της AIG Ασφαλιστικής
• Ο κ. Γιώργος Τουρκάκης, AREA BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, NORTHERN GREECE της AIG Ασφαλιστικής
• Ο κ. Ιωάννης Πατρώνης, BUSINESS DEVELOPER της AIG Ασφαλιστικής
• Ο κ. Κωνσταντίνος Κάλλης, Επιθεωρητής Ανάπτυξης Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής
• Η κα. Κωνσταντίνα Ράπτη, Διευθύντρια Καταστήματος της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ
• Ο κ. Αναστάσιος Αρβανιτάκης, Διευθυντής Υποκαταστήματος Βορείου Ελλάδος της DAS HELLAS
• Η κα. Μαρίνα Παναγιωτοπούλου, Product Manager της INTERLIFE Ασφαλιστικής
• Ο κ. Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών όπου εκπρόσωποι ασφαλιστικών εταιρειών τίμησαν τους βραβευθέντες παραδίδοντας τους τα βραβεία και χαιρετίζοντας την εκδήλωση.
Η βραδιά έκλεισε με διασκέδαση και χορό μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες στη μουσική σκηνή του κέντρου ‘’VOGUE’’

 

 

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Συνέντευξη του κ. Τάσου Χατζηθεοδοσίου στο περιοδικό ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου είναι ο διάδοχος ενός πολύ δραστήριου ζεύγους ανθρώπων, που έχουν καταγεγραμμένη μία έντονα ανοδική κοινωνική και επαγγελματική πορεία, έχοντας καταφέρει, μεταξύ άλλων, να καταστήσουν τη Mega Brokers μία από τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς μας. Το γεγονός αυτό δεν βαραίνει στους ώμους του, το αντίθετο. Κρατάει την επιτυχημένη συνταγή της εταιρείας και την εμπλουτίζει με φρέσκα υλικά, όπως θα περίμενε κανείς από έναν νέο άνθρωπο, με γνώσεις, στόχους, μεράκι και όραμα.

Θεωρώντας ότι οι εταιρείες πρέπει να έχουν μια ξεκάθαρη κουλτούρα και να είναι τεχνοκρατικά δομημένες, περιγράφει όσα ήδη έχει δρομολογήσει αλλά και τις “προκλήσεις” που ο ίδιος έχει θέσει στον εαυτό του για την εξέλιξη της Mega Brokers, προκειμένου να την πάει ακόμα πιο ψηλά, ακόμα πιο μακριά, ίσως και εκτός συνόρων… Προσδοκία και στόχος του είναι να ξεπεράσει τα “αποτελέσματα” που βρήκε!

 

Κύριε Χατζηθεοδοσίου, ποιο είναι το όραμα της Mega Brokers;

Τ.Χ.: Πριν σας πω ποιο είναι το όραμα της Mega Brokers, είναι σημαντικότερο να πω τι είναι η εταιρεία σήμερα. Αποστολή μας είναι να δημιουργούμε ένα καλύτερο αύριο για τους ανθρώπους (προσωπικό και συνεργάτες) αλλά και για τους πελάτες μας. Ο τρόπος που το κάνουμε αυτό είναι να είμαστε δίπλα τους και στις κακές και στις καλές στιγμές της ζωής και της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.

Για να γίνω πιο κατανοητός, θα ήθελα να τονίσω τα εξής:

Πρώτον, εν μέσω οικονομικής κρίσης κάναμε αύξηση των μεγεθών μας και οι συνεργάτες μας μεγάλωσαν μαζί μας. Υπάρχουν πολλοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που είναι η καλύτερη διαφήμισή μας στην ασφαλιστική αγορά όταν αναφέρουν πως έχουν πολλαπλασιάσει τα μεγέθη τους λόγω της συνεργασίας τους με τη Mega Brokers. Τους δώσαμε επιλογές κόντρα στην κρίση. Τώρα, δε, που η κατάσταση φαίνεται πως αρχίζει να βελτιώνεται, έχουμε ετοιμάσει καταπληκτικές λύσεις και ένα ακόμη πιο φιλόδοξο πλάνο για την τριετία 2018 – 2020.

Δεύτερον, το 2017 είχαμε αύξηση της εταιρικής μισθοδοσίας κατά 30%. Αυτό δεν έγινε λόγω μεγάλου αριθμού προσλήψεων αλλά κυρίως λόγω αυξήσεων αποδοχών στο ήδη υπάρχον προσωπικό. Η Mega Brokers μοιράζεται με το ανθρώπινο δυναμικό της ένα κομμάτι της επιτυχίας της και είναι μέρος της εταιρικής μας κουλτούρας πως οι καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι πρέπει να επιβραβεύονται.

Τρίτον, για τους πελάτες, έχουμε δημιουργήσει πάνω από 30 tailor made προϊόντα σε όλους τους κλάδους με ακόμη πιο ανταγωνιστικούς όρους από τα διαθέσιμα προγράμματα της αγοράς. Τα προϊόντα αυτά είναι όπλα στη φαρέτρα των συνεργατών για ανάπτυξη εργασιών αλλά παράλληλα είναι και πολύ καλές επιλογές για τους πελάτες, για να ασφαλιστούν σωστά και προς το συμφέρον τους. Όταν, δε, χρειαστούν αποζημίωση, διεκδικούμε όλες τις περιπτώσεις μία προς μία, υποστηρίζοντας τους συνεργάτες μας να εκπληρώσουν την υποχρέωση του συμβούλου προς τον πελάτη.

Και φτάνω στο όραμα της εταιρείας. Αυτή τη στιγμή η Mega Brokers είναι η μεγαλύτερη μεσιτική εταιρεία ασφαλειών στην Ελλάδα. Όραμά μας είναι να θέτουμε διαρκώς πιο υψηλά όρια και να ξεπερνάμε αδιάλειπτα τη θέση που βρισκόμασταν ένα χρόνο πριν σε ασφάλιστρα, κερδοφορία, αριθμό συνεργατών, αριθμό ανθρώπινου δυναμικού, κλάδους δραστηριοποίησης και προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο, καθώς συνέχεια αυξάνουμε τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Αξίζει να σημειώσω πως, τα τελευταία χρόνια, έχουμε καθιερώσει να στηρίζουμε το έργο πολλών διαφορετικών συλλόγων, διοργανώνουμε δύο φορές τον χρόνο και με πολύ μεγάλη ανταπόκριση εθελοντική αιμοδοσία και προσπαθούμε να συγκεντρώνουμε περισσότερα υλικά προς ανακύκλωση παρά σκουπίδια.

Παράλληλα, παρά την αύξηση των εταιρικών εξόδων σε πολύ σημαντικό βαθμό, η εταιρεία έκλεισε το 2017 με την καλύτερη κερδοφορία στη μέχρι σήμερα διαδρομή της, με μηδενικά χρέη και χωρίς καθόλου δανεισμό.

Μια πιο προσωπική “πρόκληση” αμιγώς του Τάσου Χατζηθεοδοσίου για την εξέλιξη της Mega Brokers;

Τ.Χ.: Η αλήθεια είναι πως όταν γίνεσαι κομμάτι μιας πολύ πετυχημένης εταιρείας, το να θέσεις μια φιλόδοξη πρόκληση είναι από μόνο του ένα δύσκολο εγχείρημα. Γι’ αυτό και η δική μου προσέγγιση δεν μπορεί να είναι σε βάση σύγκρισης με ό,τι έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα. Η εταιρεία έχει μια πολύ επιτυχημένη συνταγή, την οποία και σκοπεύω να κρατήσω. Ωστόσο, λόγω των ετών που έζησα και εργάστηκα στο εξωτερικό, αντιμετωπίζω το επιχειρείν με μια πιο μοντέρνα προσέγγιση σε σχέση με αυτή που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα και αυτή θα προσπαθήσω να εδραιώσω.

Πιστεύω πως οι εταιρείες που θα επιβιώσουν πρέπει να έχουν μια ξεκάθαρη κουλτούρα και να είναι τεχνοκρατικά δομημένες, ανεξαρτήτως αν είναι μικρές, μεσαίες ή μεγάλες. Οι σημερινοί συνεργάτες και οι σημερινοί πελάτες είναι πολύ απαιτητικοί στις υπηρεσίες που ζητούν και για να μπορέσει κανείς να τις προσφέρει, πρέπει να έχει ξεκάθαρες πολιτικές, διαδικασίες και μεθόδους αντιμετώπισης της επικοινωνίας μαζί τους -διαφορετικά δεν θα επιβιώσει. Αυτό το θεωρώ μια προσωπική μου πρόκληση και έχω ήδη κάνει συγκεκριμένες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Αρχικά, συνεργαστήκαμε με μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες συμβούλων στον κόσμο και ορίσαμε τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε, δηλαδή τα projects που πρέπει να υλοποιήσουμε προκειμένου να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο.

Εντάξαμε στην ομάδα μας έναν Εσωτερικό Ελεγκτή, για να μας βοηθήσει στην υλοποίηση των συγκεκριμένων project, στη διαχείριση αλλαγής αλλά και στον τακτικό έλεγχο των δραστηριοτήτων της Mega Brokers.

Υλοποιήσαμε το ISO 9001:2015 για το σύνολο των λειτουργιών μας και πιστοποιηθήκαμε από τον διεθνή οργανισμό TUV NORD. Αυτό σημαίνει πως για κάθε δραστηριότητα που γίνεται σήμερα στη Mega Brokers υπάρχει Σχεδιασμός, Οργάνωση, Διεύθυνση και Έλεγχος.

Παράλληλα, προετοιμάζουμε τις συνεργασίες μας με δύο επιπλέον κορυφαίους συμβούλους για την υλοποίηση της GDPR και της IDD, ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν εφαρμοστούν.

Η δεύτερη πρόκληση που έχω θέσει είναι η Mega Brokers να αποκτήσει προφίλ εταιρείας «Υψηλής Τεχνολογίας» και να είμαστε πρωτοπόροι στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών στον κλάδο. Ήδη, συνεργαζόμαστε με συμβούλους και τα εταιρικά λογισμικά δημιουργούνται σε συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες πληροφορικής στον κόσμο. Θα έχουμε πολλά να δείξουμε τα επόμενα χρόνια στον συγκεκριμένο τομέα.

Η τρίτη πρόκληση είναι να δημιουργήσουμε νέους ασφαλιστές. Γι’ αυτό και ήδη ξεκινήσαμε να λειτουργούμε με επιτυχία κάθε μήνα το Mega Academy και εκπαιδεύουμε νέους που μόλις έχουν αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο και τα παιδιά συνεργατών μας. Θεωρώ πως και η εταιρεία και ο κλάδος θα αλλάξουν προς το καλύτερο με την εισροή νέων ανθρώπων με φρέσκες ιδέες, που μιλούν τη γλώσσα των Millennials αλλά και ξέρουν τις ανάγκες τους.

Η τέταρτη πρόκληση είναι να ξεπεράσουμε τα ελληνικά σύνορα και να αποκτήσουμε δραστηριότητες σε περισσότερες χώρες.

Θα ήθελα, δε, τα παραπάνω να γίνουν διατηρώντας το φιλικό, ζεστό και ανθρώπινο πρόσωπο που έχουμε μέχρι σήμερα, αποφεύγοντας τις απρόσωπες διαδικασίες που δεν ταιριάζουν με την ιδιωτική ασφάλιση και την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Ποια είναι η εξέλιξη της ασφαλιστικής βιομηχανίας και ποια η παρέμβαση της Mega Brokers σε αυτή;

Τ.Χ.: Η εξέλιξη της ελληνικής ασφαλιστική βιομηχανίας δεν είναι σημαντική κατά τη γνώμη μου από την άποψη μεγεθών ή προϊόντων. Τα προϊόντα που συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στην ελληνική κοινωνία είναι τα ίδια και ρόλος μας είναι να κατευθύνουμε τους συνεργάτες να ασχολούνται με αυτά, για να επιβιώνουν και να αναπτύσσονται.

Υπάρχει μια σημαντική αύξηση στη ζήτηση προγραμμάτων υγείας και στη ζήτηση προγραμμάτων αποταμίευσης, οπότε οφείλουμε να αδράξουμε τη συγκεκριμένη ευκαιρία.

Μακροπρόθεσμα, η αλλαγή που φαίνεται να έρχεται σε παγκόσμιο επίπεδο είναι σε δύο τομείς: την τεχνολογία και τον ρόλο του συμβούλου.

Για την τεχνολογία ήδη σας ανέφερα τα σχέδιά μας. Για τους συμβούλους, αυτό που φαίνεται να έρχεται είναι πως η γενιά μου θα ζήσει μεγάλες αλλαγές. Ήδη υπάρχει εδώ και χρόνια trend που λέγεται insurtech και αφορά νεοφυείς επιχειρήσεις που προσπαθούν να βγάλουν από τη μέση τους διαμεσολαβητές και να αποκτήσουν απευθείας πρόσβαση στους πελάτες τους. Το παραπάνω γεγονός σε συνάρτηση με τις αλλαγές στα θέλω των πελατών δεν πρέπει να αγνοηθεί από κανέναν. Παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις και προσαρμόζουμε τη στρατηγική μας σε αυτές. Η δική μας παρέμβαση είναι σε δύο τομείς:

Αρχικά, είμαστε μια εταιρεία αποκλειστικά συνεργατών και έτσι θα παραμείνουμε. Προσπαθούμε, λοιπόν, οι συνεργάτες μας να έχουν πιο ανταγωνιστικά προϊόντα σε κάθε κλάδο από οποιοδήποτε άλλο κανάλι διανομής. Να μη χάνουν πελάτη.

Δεύτερον, τους προετοιμάζουμε με τακτικές εκπαιδεύσεις για τη νέα εποχή της διαμεσολάβησης και βλέπουμε ήδη πως ανταποκρίνονται και δημιουργούν εργασίες σε κλάδους που δεν είχαν δραστηριοποιηθεί στο παρελθόν. Πουλάνε στον πελάτη προϊόντα που δεν θα αγόραζε από κανένα εναλλακτικό κανάλι διανομής, γιατί χρειάζεται συμβουλή για να αποφασίσει.

Τέλος, τοποθετούμε συνεχώς περισσότερους κλάδους και προϊόντα στην πλατφόρμα μας, για να τα έχουν πάντα οι συνεργάτες μας μαζί τους και να μπορούν με ευκολία να συγκρίνουν και να βρίσκουν την καλύτερη λύση για τους πελάτες τους.

Ποια είναι τα εταιρικά σας σχέδια για το 2018 και τα άμεσα σχέδιά σας για το δίκτυο συνεργατών σας;

Τ.Χ.: Τα άμεσα σχέδιά μας για τη χρονιά που διανύουμε απορρέουν από το όραμά μας που σας ανέφερα νωρίτερα. Εργαζόμαστε εντατικά για την ανάπτυξη όλων των μεγεθών μας, προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που έχουν παρουσιαστεί στους κλάδους υγείας και αποταμίευσης και επεκτείνουμε την παρουσία μας σε περισσότερους νομούς στην περιφέρεια.

Παράλληλα, προχωράμε στο άνοιγμα τμήματος εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Κινδύνων, καθώς συναντάμε μεγάλη ζήτηση των υπηρεσιών μας στον συγκεκριμένο τομέα. Βρισκόμαστε ήδη στην αναζήτηση των κατάλληλων ανθρώπων που θα στελεχώσουν το νέο μας εγχείρημα.

Επίσης, μεταφερόμαστε σε ένα νέο ιδιόκτητο κτήριο που το κόστος επένδυσης έχει ήδη ξεπεράσει τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ και έχει χρηματοδοτηθεί αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια. Είμαστε οι μόνοι μεσίτες ασφαλειών που επενδύουμε σε τέτοιες υποδομές στην ασφαλιστική αγορά και έχουμε την πίστη πως θα δικαιωθούμε για τις επιλογές μας.

Τέλος, προετοιμαζόμενοι για τις οδηγίες GDPR και IDD, συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους και θέλουμε να προετοιμάσουμε και τους συνεργάτες μας ώστε να τους βρει η αλλαγή έτοιμους. Σκοπός μας είναι οι συνεργάτες μας να προμηθευτούν με τα απαραίτητα εργαλεία από εμάς και να μη χρειαστεί να μεταβάλουν σημαντικά τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Επίσης, θέλουμε να είναι διασφαλισμένοι και σε συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς για το κομμάτι της παραγωγής που δουλεύουν μαζί μας.

Δείτε τη συνέντευξη του περιοδικού εδώ

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ  ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ Η MEGA BROKERS ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ

 

 

Στην πόλη της Πάτρας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στις 22/02/2017 η εκδήλωση κοπής πίτας της MEGA BROKERS SA για τη Διεύθυνση του κύριου Μιχαλάτου Γεράσιμου, παρουσία πλήθους συνεργατών στην αίθουσα του ξενοδοχείου PATRA PALACE.

IMG_6353

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον κύριο Μιχαλάτο, ο οποίος  ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους της Διοίκησης της MEGA BROKERS SA και τους εκπροσώπους των ασφαλιστικών εταιρειών και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την χρονιά που πέρασε και την άψογη συνεργασία με την εταιρεία.

Καταγραφή

 

Ο Εμπορικός Διευθυντής της MEGA BROKERS SA  κύριος Τάσος Χατζηθεοδοσίου,  πήρε στη συνέχεια το λόγο, καλωσορίζοντας τους συνεργάτες της Πάτρας και εκφράζοντας την πεποίθηση πως και την νέα χρονιά η ανάπτυξη των συνεργατών της περιφέρειας είναι στις προτεραιότητες της εταιρείας ενώ αναφέρθηκε στις εξαιρετικές επιδόσεις της Διεύθυνσης της Πάτρας.

Ακολούθησε σύντομος χαιρετισμός του Διευθυντή Πωλήσεων κύριου Μιχάλη Κωστή, ο οποίος με τη σειρά του διαβεβαίωσε πως και το 2018 η Διεύθυνση Πωλήσεων θα είναι κοντά στους συνεργάτες με εκπαιδεύσεις και συναντήσεις για την έμπρακτη και καθημερινή στήριξη τους.

Καταιγιστικός, όπως πάντα στην ομιλία του ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της MEGA BROKERS SA, κύριος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στις εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς ενώ ταυτόχρονα ενημέρωσε τους συνεργάτες για τις καινοτομίες στη διαδικτυακή πλατφόρμα της MEGA BROKERS SA στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού και βελτίωσης της τεχνολογίας για την εταιρία.

ΣΤΕΛΕΧΗ

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών κκ

  • Δημήτριος Διβανής, Διευθυντής Πωλήσεων της GROUPAMA Ασφαλιστικής
  • Κωνσταντίνος Τσαρχάς, Διευθυντής Πωλήσεων Ν. Ελλάδος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και Κωνσταντίνος Δημάκης, Υπεύθυνος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ κατάστημα Πάτρας
  • Θωμάς Χρήστος & Βασίλειος Διαμαντόπουλος από το κατάστημα της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής στην Πάτρα
  • Χρήστος Μήλας, Υπεύθυνος ARAG Πάτρας
  • Σάββας Κάβουρας, Υπεύθυνος DAS Πάτρας
  • Νικόλαος Νικολακοπούλος, Υπεύθυνος Ευρωπαϊκής Πίστης Πάτρας
  • Δημήτριος Γκούτσης, Συνεταιριστική Ασφαλιστική
  • Ιωάννης Σιακαμπέτης, Υπεύθυνος Νοτίου Ελλάδος της CARGLASS
Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Ο Εμπορικός Διευθυντής της MEGA BROKERS, κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου αναλύει την ασφαλιστική αγορά του σήμερα, στην εκπομπή του SBC TV Channel «Υπάρχει Λύση» με την κα. Σοφία Μύτιλη.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Ο κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου, Εμπορικός Διευθυντής της MEGA BROKERS, στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΣΚΑΙ 100,3

Ο Εμπορικός Διευθυντής της MEGA BROKERS, κύριος Τάσος Χατζηθεοδοσίου τοποθετήθηκε για τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του ΣΚΑΙ 100,3 με τον Νίκος Υποφάντης και τον Νίκο Ανδρίτσο.

Ακούστε παρακάτω το απόσπασμα:

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ MEGA BROKERS – ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ISO 9001.2015

Η MEGA Brokers ολοκλήρωσε με πλήρη συμμόρφωση τον απαιτούμενο έλεγχο για την επαναπιστοποίησή της με το ISO 9001:2015, στα πλαίσια της ετήσιας επιθεώρησης από τον αναγνωρισμένο φορέα TUV NORD.

Η απόλυτη επιτυχία της 1ης Επιθεώρησης Επιτήρησης της MEGA Brokers αφορά στο σύστημα διαχείρισης ποιότητας της εταιρείας, για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ως μεσίτης ασφαλίσεων, με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015.

Με την πιστοποίηση αποδεικνύεται έμπρακτα η προσήλωση της εταιρείας στην ποιότητα των υπηρεσιών η οποία αποτελεί βασική στρατηγική και μοχλό της λειτουργίας της.

Η επιτυχής επιθεώρηση της πιστοποίησης της MEGA Brokers επιβεβαιώνει την ισχυρή δέσμευση της ηγετικής ομάδας της εταιρείας για συνεχή βελτίωση, τις εξελιγμένες μηχανογραφικές εφαρμογές που υποστηρίζουν την λειτουργία της αλλά και την τεκμηρίωση και υποστήριξη του συστήματος διαχείρισης ποιότητας.

«Με την ανανέωση της πιστοποίησης αποδεικνύεται η προσήλωση της εταιρείας στην τυποποίηση των λειτουργιών της και στη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών της.
Εργαζόμαστε καθημερινά για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και τη μέγιστη ανταποδοτικότητα για τους συνεργάτες και πελάτες μας.
Δημιουργούμε και παρακολουθούμε μηχανισμούς ελέγχου της απόδοσης αξιοποιούμε και επενδύουμε στις νέες τεχνολογίες, υιοθετούμε την ταχύτητα.» καταλήγει η ανακοίνωση του Πρόεδρου της MEGA Brokers, κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Μια εκδήλωση όπου η αυξημένη συμμετοχή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών επιβεβαίωσε τη δυναμική παρουσία της MEGA BROKERS στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Money Show, 7-9 Ιανουαρίου στο HILTON.

Παρουσία 250 ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ελεύθερου δικτύου ο Πρόεδρος της MEGA BROKERS κύριος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου τόνισε πως «ο ασφαλιστής του μέλλοντος θέλει τεχνογνωσία για να αφομοιώσει την τεχνολογία και έχει ανάγκη να εκπαιδευτεί».

 

IMG_5269

Εκτίμησε ότι το 2018 αναμένεται να γίνει «έκρηξη στις πωλήσεις στα Συνταξιοδοτικά-Αποταμιευτικά προγράμματα καθώς υπάρχει κοινό που μπορεί και ενδιαφέρεται να πληρώσει για να διασφαλίσει το μέλλον του. Το ίδιο θα συμβεί και με τις Αστικές Ευθύνες και τις ασφάλειες Μόλυνσης Περιβάλλοντος».

Στην πρόκληση αυτή η MEGA BROKERS είναι έτοιμη να ανταποκριθεί, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζεται και για την συνέχεια, διευκρίνισε ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Εμείς δεν πανηγυρίζουμε για την επιτυχία των αριθμών και τον υψηλότερο δείκτη κερδών μας. Μας ενδιαφέρει πρωτίστως η πρωτοπορία που αφορά την οργάνωση, την τεχνολογία, την καινοτομία».

Ανοίγοντας τις εργασίες της εκδήλωσης ο κύριος Τάσος Χατζηθεοδοσίου, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας, ανακοίνωσε πως η MEGA BROKERS το 2017 κατέγραψε σημαντική αύξηση στο χαρτοφυλάκιό της, η οποία και θα ανακοινωθεί άμεσα στο Ετήσιο Συνέδριό της. Αναφέρθηκε επίσης στα μελλοντικά σχέδια εκτιμώντας ότι το 2018 υπάρχουν φιλόδοξες προοπτικές.

Τόνισε πως η Mega Brokers επενδύει στη στην δια βίου εκπαίδευση των συνεργατών της, δημιουργεί μηχανισμούς και ζήτησε από τους συνεργάτες της να συμμετέχουν ενεργά και να συνεχίσουν να αποστέλλουν αιτήματα για εκπαίδευση.

Στην συνέχεια ο κύριος Γιάννης Παππάς, Διευθυντής Κλάδου ζωής ανακοίνωσε πως η εταιρία ενισχύει τον τομέα Υγείας και σύντομα ολοκληρώνει καινοτόμες εφαρμογές που θα βελτιώσουν σημαντικά τη καθημερινότητα των συνεργατών της και αφορούν σχετικό πρόγραμμα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «HERMES» ενώ ξεκινά Δωρεάν παροχή πρωτοβάθμιας Υγείας σε όλους τους πελάτες των συνεργατών της.

Τόνισε την εξαιρετική αύξηση εργασιών του Κλάδου το 2017 και η εταιρία συνεχίζει σταθερά σε μια πορεία που έχει χαράξει ακόμη πιο δυναμικά και για το 2018.

2018-01-09 MegaBrokers Σεμινάριο Πειθούς 1618

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με σεμινάριο που διοργάνωσε η MEGA BROKERS σε συνεργασία με την ERGO Ασφαλιστική και κεντρικό ομιλητή κύριο Κωνσταντίνο Ακριβόπουλο με θέμα «Αντιμετωπίζοντας τις αντιρρήσεις των δύσκολων πελατών με την τεχνική ITESA» καθηλώνοντας τους συμμετέχοντες.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Αντιπρόεδρος στον ΟΠΕΜΕΔ ο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου

Με ισχυρό ρόλο στην σύγχρονη οικονομία ο Οργανισμός Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών (ΟΠΕΜΕΔ) αποτελεί μια σημαντική θεσμική οντότητα με ουσιαστικό ρόλο στην αγορά. Πρόεδρός του είναι ο π. πρωθυπουργός κ. Π. Πικραμένος ενώ στην νέα διοικούσα επιτροπή του Οργανισμού θέση αντιπροέδρου ανέλαβε ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου.

Ειδικότερα, στις 21 Δεκεμβρίου η Διοικούσα Επιτροπή του Οργανισμού Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών, συνήλθε ζητώντας από τα μέλη της ( είναι οι σημαντικότεροι κοινωνικοί επαγγελματικοί και οικονομικοί φορείς της Χώρας) να αναδείξουν του τρείς νέους Αντιπροέδρους οι οποίοι είναι: ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, ο πρόεδρος της ΕΕΤ κ. Ν. Καραμούζης και του ΕΒΕΑ κ. Κ. Μίχαλος.

Στο πλαίσιο αυτό των αρχαιρεσιών αναδείχθηκε το νέο προεδρείο και τα μέλη της διοικούσας επιτροπής η οποία συγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως:

Παναγιώτης Πικραμμένος (Πρόεδρος),

Νικόλας Κανελλόπουλος (Γενικός Γραμματέας),

Νικόλαος Καραμούζης (Αντιπρόεδρος),

Κωνσταντίνος Μίχαλος (Αντιπρόεδρος Β΄)

Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου (Αντιπρόεδρος Γ΄)

Μέλη: Θεόδωρος Φέσσας, Ιωάννης Παναγόπουλος, Γεώργιος Καββαθάς, Βασίλειος Κορκίδης, Ιωάννης Ρέτσος, Βασίλειος Αλεξανδρής και από 01.01.2018 Δημήτριος Βερβεσός, Νικόλαος Βαλεργάκης και από 01.01.2018 Ευστάθιος Κουτσοχήνας, Γεώργιος Στασινός, Κωνσταντίνος Κόλλιας, Γεώργιος Πατούλης, Παύλος Ραβάνης, Δημήτριος Μαζαράκης, Εμμανουήλ Παπαπολύζος, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Νικόλαος Σαββάκης, Γεώργιος Ρούσκας, Λεωνίδας Γεωργόπουλος.

ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΠΕΜΕΔ

Να επισημανθεί ότι τα μέλη του ΟΠΕΜΕΔ είναι: η (ΓΣΕΒΕΕ), το (ΕΒΕΑ), η (ΕΕΤ), ο (ΔΣΑ), το (ΤΕΕ), ο (ΟΕΕ), το (ΒΕΑ), η (ΕΔΕΕ), το (ΣΔΕΕ), το (ΕΕΑ) και ο (ΣΕΒ), ο (ΣΕΤΕ), η (ΕΣΕΕ), η (ΕΑΕΕ), η (ΓΣΕΕ), ο (ΣΣΕΑΠΑΔ)

Στόχος του Οργανισμού είναι να συμβάλει δημιουργικά και αποφασιστικά στην εθνική προσπάθεια εμπέδωσης ενός νέου πολιτισμού στην επίλυση των ιδιωτικών διαφορών. Ο Οργανισμός δραστηριοποιείται σε όλη τη χώρα, στοχεύοντας στην ευρύτερη δυνατή διάχυση των μηνυμάτων και πληροφοριών για τη φύση και το περιεχόμενο της διαμεσολάβησης και των λοιπών εναλλακτικών μηχανισμών διευθέτησης των συγκρούσεων, καθώς και για τα οφέλη που αυτοί παρουσιάζουν για κάθε πολίτη και επιχείρηση της χώρας.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Ολοκληρώθηκε το Μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και ξεκινά η λειτουργία του

Ξεκινά μέσα στις επόμενες ημέρες η λειτουργία του Μητρώου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών το οποίο καταρτίστηκε και η εφαρμογή του θα συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της παρουσίας του κλάδου στην αγορά.

Το Μητρώο ολοκληρώθηκε μετά από πολύμηνη συνεργασία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας με την ΕΑΕΕ, τους Συλλόγους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και συμπίπτει με σειρά αλλαγών που επέρχονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση με κυρίαρχη την εφαρμογή της Οδηγίας IDD.

Η λειτουργία του Μητρώου εστιάζει στην τήρηση Πανελλαδικής Ηλεκτρονικής Βάσης Δεδομένων στην οποία θα είναι καταχωρημένοι οι ενεργοί επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, και είναι μείζονος σημασίας εξέλιξη και για την αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης και για τον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Στο Μητρώο ο κάθε πολίτης θα μπορεί να βρίσκει άμεσα και εύκολα τα στοιχεία του συνομιλητή του-επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Αυτό θα είναι ένα εχέγγυο για τους πολίτες ότι μιλούν με επαγγελματία του κλάδου που πληροί τις προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος.

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΕΑ για ΜΗΤΡΩΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ

Ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρετίζει την εξέλιξη και αναφέρει τα εξής: “Εκφράζω την ικανοποίησή μου για την ολοκλήρωση και αυτής της προσπάθειας που συμβάλλει στην πρόοδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Είμαι περήφανος που το ΕΕΑ πρωτοστάτησε, στήριξε και τελικά συντέλεσε καθοριστικά στην δημιουργία του Πανελλαδικού Μητρώου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.

Θα συνεχίσουμε ως ΕΕΑ να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, να ανοίγουμε δρόμους και να προχωράμε σε δράσεις προόδου της αγοράς και των επαγγελματιών της διαμεσολάβησης.

Με το ίδιο σθένος θα στηρίξουμε και κάθε κλάδο στην εξέλιξή του, στον εκσυγχρονισμό του, στην αναβάθμισή του.

Η οικονομία και η αγορά χρειάζονται ενεργούς θεσμικούς συμβούλους οι οποίοι με γνώση, εμπειρία και επιστημονικά κριτήρια, μπορούν να προτείνουν αξιόπιστες λύσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη, την πρόοδο και βελτίωση, της οικονομίας και της κοινωνίας.

Το Ε.Ε.Α. θα κινηθεί συντεταγμένα προς αυτή την κατεύθυνση με βεβαιότητα για το αποτέλεσμα.”

Επισημαίνεται ότι το Μητρώο για λόγους διασφάλισης της λειτουργίας του θα λειτουργήσει αρχικώς δοκιμαστικά και αμέσως μόλις πιστοποιηθούν όλες οι παράμετροι των επιμέρους λειτουργιών του τότε θα εκκινήσει και η ενεργοποίησή του.