Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Αλεξάνδρα Ζαβού, Νομική Σύμβουλος: Εκμεταλλεύσου για να πετύχεις, αυτό που δεν μπορείς να αλλάξεις! – 5 απλά βήματα

Τα πάντα ρει και ουδέν μένει (Ηράκλειτος). Πόσο γρήγορα και απροειδοποίητα μπορεί να αλλάξει καθετί δεδομένο. Η ζωή μας άλλαξε, η καθημερινότητα μας, από τον τρόπο που εργαζόμαστε μέχρι τον τρόπο που ψωνίζουμε ή χαιρετάμε κάποιον, έγιναν μια νέα, πρωτόγνωρη πρόκληση.

Και στη σκέψη όλων η αγωνία για το πώς θα προστατέψουμε την υγεία, τη δική μας και των αγαπημένων μας, η αγωνία για το αύριο, για το πώς θα αντιμετωπίσουμε τη νέα οικονομική κρίση που έρχεται, για το πώς θα ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας. Είναι σίγουρο ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας και κατ’ επέκταση των πολιτών αποτελεί φλέγον ζήτημα για όλους ανεξαιρέτως τους επαγγελματίες, είτε πρόκειται για μισθωτούς, είτε για ελεύθερους επαγγελματίες, για εργοδότες, για νέους ή μεγαλύτερους σε ηλικία, ακόμα και για τους ανέργους. Έχοντας μόλις υποστεί και επιβιώσει μια μακρά περίοδο οικονομικής ύφεσης, με μέτρα δυσβάσταχτα και μακροπρόθεσμα, είναι βέβαιο ότι η επόμενη μετά-καραντίνας ημέρα μας γεμίζει προβληματισμό και αγωνία.

Η αγωνία, όμως, για την επιβίωση και διατήρηση των κεκτημένων οδηγεί σε δύο μονοπάτια: το ένα είναι ζοφερά χρωματισμένο, με φόβο, γεμάτο ανασφάλεια και αρνητισμό, που οδηγεί στη στασιμότητα και τη μεμψιμοιρία.

Το άλλο μονοπάτι είναι αυτό της δημιουργικής αγωνίας, γεμάτο νέες προκλήσεις-ευκαιρίες, στόχους, οργάνωση, θωράκιση των κεκτημένων και σχεδιασμό για νέες κατακτήσεις.

Το ζήτημα είναι τι θα επιλέξουμε. Είναι στο χέρι του καθενός μας να μετατρέψει τις δύσκολες αυτές ώρες σε ώρες σχεδιασμού, οργάνωσης και προετοιμασίας για τη νέα πραγματικότητα που έρχεται και την οποία μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ως μια δημιουργική πρόκληση και όχι ως το τέλμα της επαγγελματικής μας πορείας.

Τα πρώτα βήματα είναι απλά -και αυτή την περίοδο που δεν μπορούμε να παραπονεθούμε για έλλειψη χρόνου-, είναι η ευκαιρία που δεν είχαμε για την ανασκόπηση του τρόπου εργασίας μας, των μεθόδων που χρησιμοποιούμε, των στόχων που έχουμε, είναι η ευκαιρία για την εξεύρεση των σημείων που χωλαίνουμε καθώς και των τρόπων για τη βελτίωση τους.

Βήμα 1ο:

🡪 Καταγραφή των δράσεων της μέχρι τώρα επαγγελματικής μας τακτικής. Δηλαδή καταγράφουμε τον τρόπο που λειτουργούμε, την οργάνωση που έχουμε, τον τρόπο που αναζητούμε πελάτες, τον τρόπο που εξυπηρετούμε τους υφιστάμενους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τον κλάδο ασφάλισης που αποτελεί το βασικό μας αντικείμενο.

Βήμα 2ο:

🡪 Στοχοθεσία. Τι θέλουμε να επιτύχουμε την επόμενη χρονιά. Ποιοι είναι οι στόχοι μας σε καθαρά εισπραγμένα ασφάλιστρα, σε συμβόλαια, σε νέους πελάτες, σε ποιον ή ποιους κλάδους ασφάλισης. Είναι απαραίτητο να θέσουμε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια καθώς και αριθμούς (πχ τζίρου, συμβολαίων) ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε την πορεία των στόχων μας. Η στοχοθεσία είναι εξαιρετικά σημαντική για να αναπτύξουμε τα επόμενα βήματα δράσης μας.

Βήμα 3ο:

🡪 Αξιολόγηση και Εκκαθάριση των ανωτέρω καταγεγραμμένων εργαλείων και μεθόδων μας. Μπορούμε να τα χωρίσουμε σε τρεις κατηγορίες με βάση την αποτελεσματικότητα τους στην εργασία μας, δηλαδή τα εργαλεία και τις μεθόδους που είχαν ανταπόκριση από εμάς, τους συνεργάτες, τους υπαλλήλους και τους πελάτες μας, αυτά που αποδείχθηκαν δύσχρηστα ή μη λειτουργικά, αυτά που δεν αξιοποιήσαμε. Εκκαθάριση εργαλείων και μεθόδων. Βελτίωση, εμπλουτισμός και εξέλιξη των εργαλείων και μεθόδων που κρίνουμε ότι αποδίδουν. Απενεργοποίηση, διαγραφή όσων αξιολογήθηκαν ως μη λειτουργικά ή αποδοτικά.

Βήμα 4ο:

🡪 Βελτίωση και εκμοντέρνιση των παροχών προς υφιστάμενους πελάτες. Στήριξη πελατών, παροχή υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μας σχέσης, τακτική επικοινωνία. Το επάγγελμα μας είναι ανθρωποκεντρικό. Όσο κι αν χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για τη διευκόλυνση των καθημερινών εργασιών μας, η επικοινωνία με τον πελάτη ήταν και θα είναι ο βασικός άξονας διατήρησης και αύξησης του πελατολογίου μας.

Βήμα 5ο:

🡪 Εξέλιξη, ανεύρεση τρόπων προσέγγισης νέων πελατών. Έλεγχος και καταγραφή των νέων αναγκών που δημιουργεί η επί κορωνοϊό εποχή: οι νέες ανάγκες των ανθρώπων σε κάθε τομέα, οικογενειακό, επαγγελματικό κλπ. Συνεχής ενημέρωση και μελέτη των νέων ασφαλιστικών προϊόντων των εταιρειών. Παρακολούθηση επικαιρότητας, τομέων που πλήττονται, τομέων που αναγεννούνται, τομέων που μεταβάλλονται. Η κάθε αλλαγή ανοίγει πάντα νέους δρόμους.

Αρκεί να παραμείνουμε ψύχραιμοι για να τους δούμε.

Η αλήθεια είναι ότι η μετά -κορωνοϊό κανονικότητα θα είναι διαφορετική από αυτήν που είχαμε συνηθίσει. Και είναι αλήθεια ότι η οικονομία δέχθηκε μεγάλο πλήγμα που αναμφισβήτητα θα επηρεάσει το σύνολο της κοινωνίας. Όμως είναι και μια ευκαιρία αποδέσμευσης από τα περιττά βαρίδια του παρελθόντος, είναι μια ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τα νέα τεχνολογικά εργαλεία, τις νέες ανάγκες που ανακύπτουν σε κάθε περίοδο αλλαγών.

Όπως πολύ εύστοχα αναφέρει ο Δαρβίνος «Δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές.»

Έτσι κι εμείς, μπορούμε να χαθούμε στον αρνητισμό και τη στασιμότητα, ή να δεχθούμε τη νέα κατάσταση ως μια νέα πρόκληση, μια ευκαιρία να δούμε με ποιους τρόπους μπορούμε να βελτιώσουμε την επαγγελματική μας δραστηριότητα, να αναβαθμίσουμε τον τρόπο εργασίας μας, να διευρύνουμε το πελατολόγιο μας. Να αντιμετωπίσουμε τη νέα οικονομική κρίση ως μια πρόκληση που θα γίνει αφετηρία για δημιουργία, εφευρετικότητα και ανάπτυξη του αντικειμένου μας. Να επωφεληθούμε από το χρόνο που δεν μπορούμε να διαθέσουμε σε αγαπημένα πρόσωπα και δραστηριότητες για να παρακολουθήσουμε σεμινάρια, να διαβάσουμε, να αφουγκραστούμε την αγορά, να εφοδιαστούμε με νέες γνώσεις.

Να αντιστρέψουμε τις δυνητικά δυσάρεστες συνέπειες της κρίσης και να τις ανάξουμε σε όπλα επαγγελματικής και προσωπικής ανέλιξης.

Να αποτελέσει η νέα αυτή περίοδος εφαλτήριο ανάπτυξης, καινοτομίας και δημιουργικότητας.

Πηγή:

Εκμεταλλεύσου για να πετύχεις, αυτό που δεν μπορείς να αλλάξεις! – 5 απλά βήματα

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Πάρις Καβαρνός: Ο Covid-19 ενισχύει την ανάγκη σωστής ασφάλισης στους Γενικούς Κλάδους

Τους τελευταίους μήνες σε παγκόσμια κλίμακα βιώνουμε τις πρωτοφανείς επιπτώσεις που έχει μία πανδημία, όπως είναι αυτή του ιού Covid-19.

Σημαντικό μέτρο πρόληψης που ανακοίνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είναι ο περιορισμός επαφών με άλλους ανθρώπους.

Εύλογα, όμως, προκύπτει το παρακάτω ερώτημα: πώς μπορεί αυτό να εφαρμοστεί στον εργασιακό χώρο και ιδιαίτερα στο επάγγελμά μας, όπου η επαφή με άλλους ανθρώπους είναι μονόδρομος;

Η εργασία από το σπίτι και η χρήση διαδικτυακών εφαρμογών γρήγορα και με επιτυχία εφαρμόστηκε στον επιχειρηματικό κλάδο της χώρας μας.

Άλλωστε, η ζωή δεν σταματά με τον κορωνοϊό!

Σε αντίθεση, οι γενικές ασφαλίσεις, στο πρώτο τρίμηνο του 2020, αυξήθηκαν κατά 4% περίπου. Μεγάλη αύξηση, που ίσως συνδέεται και με τον κορωνοϊό, παρατηρείται στις ασφαλίσεις αστικής ευθύνης γενικότερα, καθώς επίσης και στις ασφαλίσεις αστικής ευθύνης πλοίων, που έχουν κινηθεί ραγδαία ανοδικά.

Αποδείχτηκε πως η ίδια η πανδημία δημιουργεί τις απαιτούμενες συνθήκες, επιβάλλοντας την επιτακτική ανάγκη της ασφάλισης.

Αναμφίβολα, τα τελευταία χρόνια αρκετά περιστατικά καταδεικνύουν ότι όσα χρήματα και να επενδύσει ένας οργανισμός στη διαδικτυακή ασφάλεια, με σκοπό την ανάπτυξη σχεδίου πρόληψης και αντιμετώπισης ενός συμβάντος κυβερνοεπίθεσης, παραμένουν αρκετά κενά στη διαδικτυακή ασφάλεια και στην προστασία της ιδιωτικότητας.

Η συνειδητοποίηση, λοιπόν, της διοίκησης ενός οργανισμού, ότι ορισμένοι κίνδυνοι δεν μπορούν να εξαλειφθούν, τη στρέφει στην ασφάλιση διαδικτυακών κινδύνων για τον μετριασμό των επιπτώσεων περιστατικών παραβίασης, ως μέσο προστασίας, στην ολοένα μεγαλύτερη έκθεση στο διαδίκτυο.

Οι συνθήκες της εξ αποστάσεως εργασίας και η ολοένα αυξανόμενη χρήση των διαδικτυακών μορφών επικοινωνίας, αυξάνει δραματικά την έκθεσή μας στους διαδικτυακούς κινδύνους και επακόλουθα την ανάγκη της ασφάλισης CYBER ενάντια στις συνέπειες ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων, με στόχο την προστασία της ιδιωτικότητας.

Άλλωστε, σημαντικός λόγος ύπαρξης του κλάδου γενικών ασφαλίσεων είναι η κάλυψη των οικονομικών επιπτώσεων των ζημιών από φυσικές καταστροφές, τυχαίες υλικές ζημιές, κακόβουλες ενέργειες, κ.λπ.

Εδώ και τρεις μήνες το ενδιαφέρον ολόκληρου του πλανήτη –όχι αναίτια– έχει στραφεί στον κορωνοϊό, θέτοντας στα μετόπισθεν τον οποιονδήποτε σχεδιασμό για την αντιμετώπιση ζημιών, όπως αυτών που προέρχονται από φυσικές καταστροφές.

Ωστόσο, στις περιπτώσεις αυτές δεν υπάρχει «εμβόλιο» ικανό να τις αντιμετωπίσει, ούτε σχέδιο απαγόρευσης κυκλοφορίας για να περιορίσει την εξάπλωση των δυσάρεστων επιπτώσεων.

Επίσης, μέτρα σαν και αυτά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να προστατεύσουν, τις για παρατεταμένο χρονικό διάστημα κλειστές επιχειρήσεις, από τυχαίες υλικές ζημιές, όπως διάρρηξη σωληνώσεων, ζημιές από νερά ή ακόμα ακόμα και από πράξεις δολιοφθοράς, όπως κακόβουλες ενέργειες, κλοπή.

Λαμβάνοντας, δε, υπόψη το γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν επενδύσει στην ακίνητη περιουσία, δηλαδή στο «σπίτι τους», η ασφάλιση κατοικίας είναι μονόδρομος καθώς στις πρωτόγνωρες συνθήκες του κορωνοϊού αποδείχτηκε πως αποτελεί μοναδική και βασική ασπίδα προστασίας της οικογένειας.

Για την αντιμετώπιση της πανδημίας Μένουμε Σπίτι Προστατευμένοι, αλλά κυρίως #Μένουμε Σπίτι Ασφαλισμένοι».

Πηγή:

Ο Covid-19 ενισχύει την ανάγκη σωστής ασφάλισης στους Γενικούς Κλάδους

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Συνέντευξη του κ. Τάσου Χατζηθεοδοσίου, Γενικού Διευθυντή της MEGA BROKERS στο epixeiro.gr. «Έξι επιχειρηματικοί κίνδυνοι – Τρεις τρόποι αντιμετώπισης»

Οι κίνδυνοι δεν είναι ίδιοι για όλες τις επιχειρήσεις. Μία επιχείρηση που κινείται με πιστώσεις, όπως το λιανεμπόριο ή ο τουρισμός, έχει μεγάλη έκθεση στον πιστωτικό κίνδυνο, σε σημείο που μπορεί να την οδηγήσει σε στάση πληρωμών ή πτώχευση. Παράδειγμα τα τουριστικά γραφεία που έκλεισαν λόγω της κατάρρευσης της Thomas Cook.

 τους τοπ επιχειρηματικούς κινδύνους η κλιματική αλλαγή και οι cyber κίνδυνοι. Παράδειγμα η γνωστή ξενοδοχειακή αλυσίδα που έπεσε θύμα χάκερς αλλά και εν μέσω πανδημίας, η ιστοσελίδα της Ιταλικής υπηρεσίας που καταβάλει τα επιδόματα των 600 ευρώ στους πολίτες.

Επιχειρήσεις και κίνδυνοι. Πώς συνδέονται οι δύο αυτές λέξεις, τι πρέπει να ξέρουμε;

Οι επιχειρήσεις αντιμετώπιζαν διαχρονικά, μια σειρά από κινδύνους τους οποίους καλούνται να διαχειριστούν. Κίνδυνος ή ρίσκο είναι μια κατάσταση που έχει αβέβαιο αποτέλεσμα. Υπάρχουν πολλές κατηγοριοποιήσεις των κινδύνων. Φυσικοί κίνδυνοι όπως ο σεισμός και η φωτιά και κερδοσκοπικοί κίνδυνοι όπως οι επενδύσεις. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μεταξύ άλλων, τον πιστωτικό κίνδυνο (credit risk), τον στρατηγικό κίνδυνο (strategic risk), τον λειτουργικό κίνδυνο (operational risk), τον κίνδυνο της αγοράς (market risk), τον κίνδυνος της χώρα (country risk) και τον κίνδυνο ρευστότητας (liquidity risk).

Υπάρχουν επίσης διάφορες μέθοδοι διαχείρισης των κινδύνων. Η αποφυγή του κινδύνου, η ιδία κράτηση του κινδύνου και η ασφάλιση. Ανάλογα με το είδος του κινδύνου αλλά και την όρεξη που έχει η κάθε επιχείρηση να αναλαμβάνει ρίσκο, διαχειρίζεται τους κινδύνους που την απειλούν.

Όλες οι επιχειρήσεις απειλούνται από τους ίδιους κινδύνους;

Υπάρχουν κάποιοι κοινοί κίνδυνοι για όλες τις επιχειρήσεις αλλά υπάρχουν και διαφορές ανάμεσα σε διαφορετικούς κλάδους και επιχειρήσεις. Κοινοί κίνδυνοι μπορούν να είναι ο κίνδυνος αγοράς, ο κίνδυνος χώρας και οι φυσικοί κίνδυνοι αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι έχουν την ίδια επίδραση σε κάθε επιχείρηση. Για παράδειγμα μια Βιομηχανία είναι περισσότερο εκτεθειμένη σε έναν σεισμό γιατί μπορεί να χάσει κτίρια και μηχανήματα μεγάλης αξίας και να αποβεί ο κίνδυνος καταστροφικός. Μια επιχείρηση πληροφορικής και τεχνολογίας είναι λιγότερο εκτεθειμένη, αν έχει προγραμματίσει και έχει ένα disaster recovery center, γιατί την επόμενη μέρα μπορεί να μεταφερθεί και να λειτουργήσει από εκεί. Είναι διαφορετικός ο βαθμός του συγκεκριμένου κινδύνου για τις επιχειρήσεις και οφείλουν να τον διαχειρίζονται με τον σωστό τρόπο για τις συνθήκες τους. Τέλος, ο Covid – 19 φέρνει στο προσκήνιο τον κίνδυνο πανδημίας που αφορά το σύνολο των επιχειρήσεων.

Όσον αφορά τους διαφορετικούς κινδύνους μεταξύ επιχειρήσεων μπορούμε να πούμε το εξής παράδειγμα: Μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε μια αγορά που λειτουργεί με πιστώσεις όπως το λιανεμπόριο ή ο τουρισμός, είναι σημαντικά εκτεθειμένη στον πιστωτικό κίνδυνο και μπορεί να είναι καταστροφικός για εκείνη. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα τουριστικά γραφεία που έκλεισαν λόγω της κατάρρευσης της Thomas Cook. Μια τέτοια επιχείρηση αξίζει να έχει ασφάλιση πιστώσεων. Αντιθέτως, μια επιχείρηση που λειτουργεί σε μια αγορά χωρίς σημαντικές πιστώσεις κινδυνεύει λιγότερο και μπορεί να κάνει ιδία κράτηση του πιστωτικού κινδύνου.

Οι cyber κίνδυνοι είναι ασφαλίσιμοι. Οι επιχειρηματίες μπορούν να βρουν στην αγορά αξιόπιστα εργαλεία και προϊόντα για να τους διαχειριστούν.

Πώς μία επιχείρηση μπορεί να μάθει από ποιους κινδύνους απειλείται;

Οι μεγάλοι οργανισμοί διαθέτουν εσωτερικά, τμήματα Risk Management που ασχολούνται με τη διαχείριση κινδύνων της επιχείρησης. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προσλάβουν έναν εξειδικευμένο σύμβουλο και να λάβουν την απαραίτητη καθοδήγηση. Σημαντικό εδώ είναι, η κάθε επιχείρηση και ο κάθε επαγγελματίας να παίρνουν συνειδητές αποφάσεις. Να έχουν κατανοήσει δηλαδή τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και να αποφασίζουν αν θα τους αντιμετωπίσουν ή όχι. Να μην κάνουν δηλαδή κατά λάθος ιδία κράτηση του κινδύνου επειδή δεν έχουν ενημερωθεί ότι έχουν τη δυνατότητα να τον ασφαλίσουν.

Παραδείγματα ανασφάλιστων συμβάντων;

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων που ήταν και είναι ανασφάλιστες. Τέτοια παραδείγματα αποτελούν κάποιες από τις επιχειρήσεις που καταστράφηκαν στη Μάνδρα και στο Μάτι αλλά και τουριστικά γραφεία που ζημιώθηκαν λόγω της κατάρρευσης της Thomas Cook. Σε αυτές τις περιπτώσεις, βλέπουμε συνήθως τους επιχειρηματίες να περιμένουν από την πολιτεία να τους προσφέρει βοήθεια για να μη χάσουν την επιχείρηση τους. Γνωρίζοντας τα οικονομικά της χώρας μας, βλέπουμε πως και η πολιτεία δυσκολεύεται να ανταποκριθεί. Έτσι δυστυχώς, οι επιχειρήσεις αυτές μένουν εντελώς απροστάτευτες χωρίς διέξοδο στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.

Επίσης, πολύ λίγες μεγάλες επιχειρήσεις έχουν συμβόλαιο που καλύπτει την διακοπή εργασιών λόγω πανδημίας.

Παραδείγματα Ασφαλισμένων συμβάντων;

Τα παραδείγματα των ασφαλισμένων συμβάντων είναι επίσης πολύ σημαντικό να αναφερθούν. Η πρόσφατη αποζημίωση της Sunlight ύψους 66 εκατ. Ευρώ, που είναι και η μεγαλύτερη αποζημίωση που έχει δοθεί στην Ελλάδα, δείχνει την αξία της ασφάλισης. Ένα εργοστάσιο που είχε καταστραφεί ολοσχερώς από πυρκαγιά, ξεκίνησε άμεσα την ανακατασκευή του και επανήλθε σε καθεστώς λειτουργίας σε πολύ σύντομο χρόνο.

Είδαμε πρόσφατα δημοσιεύματα για το στάδιο Wimbledon το οποίο είχε συμβόλαιο πανδημίας και αποζημιώνεται με 140 εκατομμύρια δολάρια ενώ τα τελευταία χρόνια έχει πληρώσει σε ασφάλιστρα 34 εκατομμύρια δολάρια. Κέρδισαν δηλαδή συνολικά 107 εκατομμύρια!

Η κλιματική αλλαγή θεωρείται τοπ κίνδυνος για τις επιχειρήσεις, συμφωνείτε και γιατί;

Η κλιματική αλλαγή θεωρείται πλέον επιχειρηματικός και οικονομικός κίνδυνος πέρα από περιβαλλοντικός. Σε αρκετές έρευνες αναφέρεται η ανησυχία των εταιρειών για τους τρόπους με τους οποίους θα καταφέρουν να ξεφύγουν από την εξάρτηση τους από τα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα και θα περάσουν στη χρήση πράσινων μορφών ενέργειας.

Ήδη η ζημιά που προκαλείται στον πλανήτη μας από την κλιματική αλλαγή είναι αισθητή. Εάν το φαινόμενο δεν ελεγχθεί, τότε θα έχουμε περισσότερα ακραία φαινόμενα όπως την άνοδο της στάθμης του νερού, εκτεταμένες πυρκαγιές που βλέπουμε πως είναι όλο και περισσότερες τα τελευταία χρόνια αλλά και πλημμύρες.

Πρακτικά λοιπόν η οικονομία επηρεάζεται από τα παραπάνω φαινόμενα γιατί σε μια περιοχή με πυρκαγιές που διαρκούν μεγάλα χρονικά διαστήματα, όπως προσφάτως στην Αυστραλία, οι τουρίστες δεν θα θέλουν να ταξιδέψουν. Έτσι τουριστικά γραφεία και τοπικές επιχειρήσεις θα υποστούν σημαντικές οικονομικές απώλειες. Αν μια περιοχή είναι παράκτια και έχει σημαντική άνοδο της στάθμης του νερού, μπορεί να χρειαστεί να εγκαταλειφθεί μελλοντικά. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως οι τοπικές επιχειρήσεις θα καταστραφούν ολοσχερώς.

Η ανησυχία είναι ακόμα μεγαλύτερη καθώς δεν έχει απαντηθεί αν οι κίνδυνοι που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή είναι ασφαλίσιμοι ή όχι.

Βλέπουμε συνήθως τους επιχειρηματίες να περιμένουν από την πολιτεία να τους προσφέρει βοήθεια για να μη χάσουν την επιχείρηση τους.

Ας περάσουμε στους cyber κινδύνους. Γνωρίζετε πόσα περιστατικά έχουν δηλωθεί και τι ζημιές έχουν προκληθεί;

Οι cyber κίνδυνοι είναι αναδυόμενοι και αποτελούν πλέον μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις προς διαχείριση από τις επιχειρήσεις. Τα περιστατικά κυβερνοεπιθέσεων έχουν αυξηθεί σημαντικά, το ίδιο και οι απαιτήσεις. Δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό των δηλωμένων περιστατικών. Αυτό που γνωρίζω να σας πω, είναι πως την περασμένη χρονιά υπήρξαν εκτεταμένες επιθέσεις σε οργανισμούς με σκοπό την πρόσβαση στα στοιχεία των τραπεζικών τους λογαριασμών και τους servers της επιχείρησης. Αυτό που προσπαθούσαν οι hackers να πετύχουν ήταν να παραπλανήσουν τους πελάτες, ανοίγοντας λογαριασμούς στις ίδιες τράπεζες με την επιχείρηση και ζητώντας στους πελάτες να πληρώνουν εκείνους.

Μια άλλη τεχνική που χρησιμοποιούν είναι να αποκτούν πρόσβαση στους υπολογιστές μιας επιχείρησης, να τους κλειδώνουν και να απαιτούν λύτρα για να τους ξεκλειδώσουν. Όταν μια επιχείρηση πέρα από τα λύτρα που έχει να πληρώσει, σταματά και τη λειτουργία της μέχρι να επανέλθουν τα συστήματα της, αντιλαμβάνεστε την έκταση της οικονομικής ζημιάς που μπορεί να έχει. Έχουν αυξηθεί πρόσφατα, οι κυβερνοεπιθέσεις σε ξενοδοχειακές μονάδες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων όπου κλειδώθηκαν οι πελάτες μέσα στα δωμάτια τους. Το καλό είναι πως οι cyber κίνδυνοι είναι ασφαλίσιμοι και οι επιχειρηματίες μπορούν να βρουν στην αγορά αξιόπιστα εργαλεία και προϊόντα για να τους διαχειριστούν.

Προσφάτως εν μέσω της πανδημίας, η ιστοσελίδα της ιταλικής υπηρεσίας που καταβάλει τα επιδόματα των 600 ευρώ στους πολίτες έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης και αναγκάστηκε και κλείσει προσωρινά τη σελίδα της προς τους δικαιούχους. Πέρα από τις επιχειρήσεις, και οι ιδιώτες πρέπει να είναι προσεκτικοί καθώς στην περίοδο της πανδημίας είναι πολύ πιθανόν επιτήδειοι να προσπαθήσουν να τους αποσπάσουν δεδομένα στέλνοντας τους παραπλανητικό υλικό για την πανδημία ή χρήματα στέλνοντας πλαστές ανανεώσεις συνδρομής σε δημοφιλείς οργανισμούς.

Πηγή: www.epixeiro.gr

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Τάσος Χατζηθεοδοσίου στο IW: Έτσι θα βγούμε πιο δυνατοί από την κρίση

«Δίπλα στις ανάγκες των πελατών με στόχο να βγούμε όλοι ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από αυτήν την κρίση». Αυτό είναι το μήνυμα του Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή της MEGA Brokers κ. Τάσου Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος σημειώνει ότι είναι ανάγκη όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στην αγορά να σταθούν δυναμικά, ο καθένας από την πλευρά του, έναντι των προκλήσεων που έχει επιφέρει ο κορωνοϊός στην επαγγελματική και προσωπική καθημερινότητα μας.

Κάτι τέτοιο άλλωστε, έπραξε από την πρώτη στιγμή η διοίκηση της MEGA Brokers με εξαιρετικά αντανακλαστικά και την συμβολή της άρτιας μηχανογράφησης της εταιρείας.

Μιλώντας στο IW o κ. Τ. Χατζηθεοδοσίου επεσήμανε πως η εταιρεία έλαβε μέτρα άμεσα, μετακίνησε από την πρώτη στιγμή το προσωπικό να εργάζεται απομακρυσμένα, και αποφάσισε πως θα υποστηρίξει όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Η Mega Brokers δεν θα προχωρήσει σε καμία μείωση αποδοχών ή απόλυση προσωπικού και θα καταβάλει το δώρο Πάσχα 10 μέρες νωρίτερα όπως κάνει κάθε χρόνο. Επιπλέον, οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά μέσω τηλεργασίας και άλλων ψηφιακών εργαλείων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται πλέον μόλις 3 άτομα.

«Από την πρώτη στιγμή προτεραιότητα μας ήταν η στήριξη και η διασφάλιση της Υγείας των εργαζομένων και των συνεργατών σε συνδυασμό με την ομαλή συνέχιση των εργασιών» σημειώνει.

Στα πρώτα στοιχεία μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Χατζηθεοδοσίου, πέραν κάποιων εξαιρέσεων οι ανανεώσεις συμβολαίων λαμβάνουν χώρα κανονικά.

Να κρατήσουμε τον κλάδο μας ψηλά

Παράλληλα, στο μήνυμα του ο κ. Χατζηθεοδοσίου προτρέπει σε νέους τρόπους λειτουργίας – όσο είναι εφικτό – με στόχο τις λιγότερο δυνατές απώλειες και την έξοδο από την κρίση με νέες ικανότητες.

«Ίσως υπάρξει δυστοκία τον πρώτο καιρό στις νέες εργασίες, αλλά τώρα είναι η ευκαιρία να αυξήσουμε την επικοινωνία με τον πελάτη. Τώρα θα χρειαστεί τις δικές μας συμβουλές και τις λύσεις που προσφέρει η ασφάλιση αλλά και εμείς θα πρέπει να αφουγκραστούμε ακόμα περισσότερο τις ανάγκες του. Είναι μια ευκαιρία παράλληλα να αναπτύξουμε νέες ψηφιακές ικανότητες για την επόμενη μέρα, και πρέπει να δεσμευτούμε όλοι πως όταν περάσει αυτή η κρίση θα είμαστε πιο δυνατοί σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο» τονίζει ο κ. Χατζηθεοδοσίου σημειώνοντας πως ο κλάδος συνολικά πρέπει να κάνει υπερπροσπάθεια και να στοχεύσουμε όλοι μαζί να μείνουμε ψηλά και στη συνείδηση των καταναλωτών!

 

Τάσος Χατζηθεοδοσίου στο IW: Έτσι θα βγούμε πιο δυνατοί από την κρίση

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

TIPS ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΕΣΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ HERMES

Αγαπητοί συνεργάτες,
Καθώς η χώρα έχει εισέλθει σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη καμπή αναφορικά με τη διαχείριση του Covid-19, προτεραιότητα της εταιρείας μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε αποτελεσματικές υπηρεσίες προς εσάς και κατ΄επέκταση στους πελάτες σας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία των εργασιών σας.
Οι νέες, πρωτόγνωρες εξελίξεις που όλοι μας αναμφίβολα βιώνουμε λόγω της παγκόσμιας πανδημίας, επιβάλλουν την αλλαγή και προσαρμογή των μοντέλων εργασίας και επικοινωνίας που μέχρι σήμερα εφαρμόζαμε.
Σε κάθε περίπτωση έχουμε μπροστά μας νέες, σημαντικές προκλήσεις αλλά και εξαιρετικές ευκαιρίες, σε ότι αφορά τις σχέσεις μας τόσο με τους υποψήφιους όσο και με τους υφιστάμενους πελάτες μας.
Στα πλαίσια των ενεργειών μας αυτών, σας επισυνάπτουμε οδηγίες και tips , ώστε κατά την διαδικασία τιμολόγησης/καταχώρησης αίτησης και έκδοσης συμβολαίου κατοικίας μέσω της μηχανογραφικής εφαρμογής HERMES να μην συναντάτε προβλήματα.
Παίρνοντας όπως πάντα σοβαρά τον ρόλο μας και σε αυτές τις πρωτόγνωρες στιγμές, θα συνεχίσουμε να σας προσφέρουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και υποστήριξη.

#Μένουμε Σπίτι-Δουλεύουμε από το Σπίτι

Manual

Με εκτίμηση,

Πάρις Καβαρνός
Διευθυντής Γενικών Κλάδων
MEGA BROKERS S.A.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Covid-19: Προστατέψτε τα εταιρικά και προσωπικά δεδομένα σας

Αγαπητοί συνεργάτες,

Με την έναρξη των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, είτε για τηλεργασία, είτε γιατί σερφάρουμε. Σε συνδυασμό με τις ανησυχίες που προκαλεί η κρίση, αυτό συχνά οδηγεί σε μη ασφαλή συμπεριφορά στο διαδίκτυο, αδυναμίες που οι κυβερνοεγκληματίες εκμεταλλεύονται.

Χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές, μπορούν να εγκαταστήσουν κακόβουλα προγράμματα και με ανορθόδοξες μεθόδους και πρακτικές μπορούν να κλέψουν δεδομένα και κωδικούς μας. Αυτό τους επιτρέπει να κάνουν οτιδήποτε, από την πρόσβαση σε τραπεζικούς λογαριασμούς έως και την άντληση ευαίσθητων δεδομένων από τους υπολογιστές μας.

Δυστυχώς, για κάποιους η πανδημία του Κορωνοϊού έγινε ευκαιρία εξαπάτησης. Ένας βασικός αυξητικός παράγοντας είναι οι ψεύτικες ιστοσελίδες που σχετίζονται με τον COVID-19, οι οποίες συνήθως υπόσχονται μια αποτελεσματική μορφή θεραπείας σε “αντάλλαγμα” με τα προσωπικά δεδομένα σας. Κρίνουμε λοιπόν απαραίτητο να σας ενημερώσουμε για τις σύγχρονες και πιο συνηθισμένες πρακτικές ηλεκτρονική εξαπάτησης, καθώς και να σας εφοδιάσουμε με σημαντικές πληροφορίες και συμβουλές για την προστασία σας, καθόσον διανύουμε μια περίοδο που η χρήση του διαδικτύου είναι αναγκαία.

Σε αυτήν την περίοδο, θεωρούμε υποχρέωση μας να σας προειδοποιήσουμε για τους σχετικούς κινδύνους και να σας ενημερώσουμε σχετικά με τρόπους προφύλαξης των δεδομένων σας, διότι, όπως γνωρίζετε και σας διαβεβαιώνουμε και πάλι η ασφάλεια των προσωπικών και εταιρικών σας δεδομένων αποτελεί αδιαμφισβήτητα προτεραιότητα μας.

Ποιοι είναι οι στόχοι αυτών που επιβουλεύονται τα δεδομένα σας;

  • «spam emails» και «scam emails»: δηλαδή να σας αποστέλουν ηλεκτρονικά μηνύματα «ανεπιθύμητα» ή/και σχετικά ή συνδεόμενα με απάτες
  • «malware»: δηλαδή να «δηλητηριάσουν» το pc, το tablet ή το κινητό σας με κακόβουλο λογισμικό που ενδεχομένως να τους παρέχει τη δυνατότητα
    • να υποκλέψουν τα προσωπικά σας δεδομένα και άλλα στοιχεία σας
    • να σας παρασύρουν σε παράτυπες και «πειραγμένες» ιστοσελίδες
    • να «κυριεύσουν» ουσιαστικά το ασύρματο δίκτυο σας ή τη συσκευή σας ώστε να τα χρησιμοποιούν για δικό τους όφελος

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες πρακτικές και μέθοδοι σήμερα;

  • «phishing emails»: μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με παραπλανητικό περιεχόμενο
  • «vishing»: τηλεφωνήματα από άγνωστους ή γνωστούς αριθμούς με αποπροσανατολιστικό περιεχόμενο
  • «smishing»: γραπτά μηνύματα στο κινητό σας τηλέφωνο από φανερούς ή μη αποστολείς με απατηλό περιεχόμενο

Βασικός κανόνας είναι ότι το email, τηλεφώνημα ή sms που θα λαβετε, θα φαίνεται -σε μια πρώτη ματιά- απόλυτα φυσιολογικό και συνηθισμένο.

Πώς θα προστατευτείτε;

  • Να έχετε πάντοτε εγκατεστημένο και να ανανεώνετε το πρόγραμμα antivirus στη συσκευή σας.
  • Να αλλάζετε συχνά τους κωδικούς σας και να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε εύκολους κωδικούς (πχ ημερομηνία γέννησης).
  • Να μην φυλάσσετε τους κωδικούς σας σε εμφανές σημείο στη συσκευή σας.
  • Να μην αποθηκεύετε τους κωδικούς σας σε σελίδες.
  • Να μην αποκαλύπτετε τους κωδικούς σας σε σχετικές ερωτήσεις από οποιονδήποτε σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα
  • Να ελέγχετε ότι έχετε εισέλθει στη σωστή διαδικτυακή διεύθυνση

Και λίγα ακόμα tips

  • Αποφεύγουμε να αναγράφουμε τα προσωπικά μας στοιχεία σε επισφαλείς ιστοτόπους
  • Αν λάβουμε από άγνωστο ή αμφιλεγόμενο αποστολέα μήνυμα το διαγράφουμε αμέσως
  • Αν θέλουμε οπωσδήποτε να δούμε το link για έναν ιστότοπο που μας έστειλαν, δεν το πατάμε αλλά το ανοίγουμε ξεχωριστά σε άλλη καρτέλα

Σε περίπτωση που υποπτεύεστε απόπειρα κακόβουλης επίθεσης ή απάτη παρακαλώ ενημερώστε την διεύθυνση πληροφορικής τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά με e-mail στο it@megabroker.gr

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Ασφάλιση Υγείας: Ποτέ ένα συμβόλαιο δεν ήταν πιο επίκαιρο

Αναλογιζόμενοι την εξάπλωση του Covid-19 αλλά και τον χαρακτηρισμό του ως Πανδημία από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) σας καλούμε να ενημερωθείτε σχετικά με τα συμβόλαια των Ασφαλιστικών Εταιρειών τα οποία καλύπτουν περιπτώσεις σαν και αυτές που βιώνουμε.

Λειτουργώντας ως συμπληρωματική κάλυψη στο υπάρχον κοινωνικό σύστημα ασφάλισης ένα συμβόλαιο υγείας μπορεί να πολλαπλασιάσει την πρόσβασή σας σε δομές υγείας. Να συνδυάσει το στιβαρό και έμπειρο Εθνικό Σύστημα Υγείας με τα ευέλικτα και ποιοτικά ιδιωτικά νοσηλευτήρια και διαγνωστικά κέντρα. Να σας δώσει την ικανότητα να μπορείτε εσείς να επιλέξετε το πού και πότε θα νοσηλευτείτε με αξιοπρέπεια και χωρίς καθυστερήσεις και διλήμματα για κάθε πρόβλημα υγείας που μπορεί να προκύψει μικρότερης  ή μεγαλύτερης βαρύτητας.

Ο δικός μας ρόλος είναι να εντοπίσουμε τις πραγματικές σας ανάγκες. Να υπολογίζουμε τα κεφάλαια κάλυψης των κινδύνων που ενδέχεται να χρειαστείτε σε περίπτωση νοσηλείας, διαγνωστικών εξετάσεων ή ανικανότητας να εργαστείτε και εν συνεχεία να σας προτείνουμε καλύψεις και παροχές από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες Ασφαλιστικές Εταιρείες του Κλάδου.

Λειτουργώντας ως ο προσωπικός σας Σύμβουλος μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τις ιδιαιτερότητες και διαφορές του κάθε συμβολαίου. Να σας εξηγήσουμε τους γενικούς και ειδικούς όρους των προγραμμάτων που σας ενδιαφέρουν – όπως επίσης και τις διαδικασίες της κάθε ασφαλιστικής για την ορθή χρήση ενός προγράμματος υγείας.

Σας καλούμε να μας εμπιστευτείτε και να εξετάσετε μαζί μας την περίπτωση εξασφάλισης της προσωπικής σας υγείας αλλά και των οικείων σας μέσα από ένα Ασφαλιστήριο Υγείας το οποίο εμείς θα φροντίσουμε να είναι στα μέτρα σας καλύπτοντας τις περισσότερες ανάγκες σας στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Για να μάθετε περισσότερα μπορείτε να απευθυνθείτε σε έναν συνεργάτη από το πανελλαδικό μας δίκτυο ή να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο προκειμένου να σας κατευθύνουμε εμείς.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Webinar MEGA BROKERS (video): Πώς οι πωλήσεις σας δεν θα κολλήσουν κορωνοϊό!

Η Mega Brokers σταθερά δίπλα στους συνεργάτες της με αίσθημα ευθύνης, ακόμα και τις δύσκολες μέρες που διανύουμε, πρωτοπορεί και διατηρεί την επικοινωνία με το Δίκτυο Συνεργατών της διαδικτυακά υπενθυμίζοντας τους, πως το γεγονός ότι παραμένουν στο σπίτι αποτελεί μια πρόκληση που έχει τις δυσκολίες της, αλλά αποτελεί και μια ευκαιρία να για  νέους τρόπους εργασίας χρησιμοποιώντας τη τεχνολογία.

Στο πλαίσιο αυτό ολοκληρώθηκε με εντυπωσιακή διαδικτυακή συμμετοχή των συνεργατών το σεμινάριο, σε συνεργασία με IFAAcademy και εισηγητές τον κύριο Τάσο Χατζηθεοδοσίου και κύριο Παναγιώτη Λελεδάκη αναφορικά με τους τρόπους που μπορούν να παραμείνουν παραγωγικοί και στο σπίτι.

Σημαντικό σημείο είναι αυτό της άμεσης επικοινωνίας με τους συνεργάτες της καθώς όλοι έχουν τη  δυνατότητα μέσω Chat να επικοινωνούν  για οτιδήποτε τους απασχολεί διαδικτυακά.

Η εταιρεία δεσμεύετε πως οι συνεργάτες της Mega Brokers, μέσα από ένα εκπαιδευτικό πλάνο, θα συνεχίσουν να εκπαιδεύονται  για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας με δράσεις που διασφαλίζουν τα εισοδήματα τους.

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το σεμινάριο.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

(Video) Διαδικτυακή Ενημέρωση του Δικτύου Συνεργατών της MEGA BROKERS, από τον Προέδρο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Αγαπητοί συνεργάτες,

 

με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η διαδικτυακή ενημέρωση του Δικτύου Συνεργατών της MEGA BROKERS, από τον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Συμβουλο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, μιλώντας για τις εξελίξεις των ημερών και τις ευκαιρίες ανάπτυξης των εργασιών μας μέσω του διαδικτύου και των εφαρμογών του.

Για όσους δεν κατάφεραν να το παρακολουθήσουν παρακάτω το video της ομιλίας του.

Μαρία Φουσκαρίνη Χωρίς σχόλια

Το 2020 ξεκινά με ψηφιακή καινοτομία για τη Mega Brokers

AGT_5999 AGT_6107

 

Με εντυπωσιακή συμμετοχή συνεργατών ολοκληρώθηκε η 1η μεγάλη συνεδριακή εκδήλωση για το 2020 της εταιρείας Mega Brokers, την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens, με την υποστήριξη της Groupama Ασφαλιστικής.

Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στον «Ψηφιακό μετασχηματισμό» και προσκεκλημένος Guest Speaker ήταν ο κος Γιάννης Πολλάλης, Οικονομολόγος, Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης και Ηγεσίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

H Mega Brokers στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής της για τη βελτίωση των υπηρεσιών της, παρουσίασε τη νέα πρότασή της My Account αναλύοντας τον τρόπο που η εφαρμογή μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα και να αναπτύξει περαιτέρω την απόδοση της εργασίας των συνεργατών της.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την 1η παρουσίαση του Κανονισμού Πωλήσεων  και της νέας στρατηγικής της Mega Brokers για το 2020 από τον Γενικό Διευθυντή κύριο Τάσο Χατζηθεοδοσίου, ενώ ο Πρόεδρος, κύριος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου μετά από ένα απαιτητικό και επιτυχημένο 2019, ενημέρωσε τους συνεργάτες για τον τρόπο που θα πορευτεί η εταιρεία τη νέα χρονιά.

Μετά την επιτυχία του 1ου Συνεδρίου στην Αθήνα, η εταιρεία δεσμεύτηκε πως οι συνεργάτες της Mega Brokers, μέσα από ένα εκπαιδευτικό πλάνο, θα συνεχίσουν να εκπαιδεύονται για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.