Κώδικας Δεοντολογίας της Mega Brokers για τους συνεργάτες της, είναι ένας οδηγός με σωστές πρακτικές, ο οποίος ορίζει τα ελάχιστα πρότυπα συμπεριφοράς που πρέπει να τηρούνται από κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.

Βασισμένα στην ειλικρίνεια, την εντιμότητα και τη διαφάνεια, τα πρότυπα συμπεριφοράς της Mega Brokers, αποτελούν στοιχεία απαραίτητα προκειμένου κάθε ασφαλισμένος να αισθάνεται σίγουρος για την επιλογή του στην ιδιωτική ασφάλιση.

Οι συνεργάτες της Mega Brokers, θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους ότι η πλήρης συμμόρφωση και η τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας της Εταιρείας θα τους χρησιμεύσει ώστε να διατηρούν υψηλά ποιοτικά πρότυπα με τους πελάτες τους. Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που διατηρούν αυτά τα πρότυπα στις Ασφαλιστικές και Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, θα χτίσουν ένα ισχυρό επαγγελματικό προφίλ και θα χαίρουν της εκτίμησης των πελατών τους.

Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές της Mega Brokers οφείλουν τα τηρούν τα παρακάτω:

  • Να τοποθετούν πάντα τα συμφέροντα των πελατών τους πάνω από τα άμεσα ή έμμεσα συμφέροντά τους.
  • Να διατηρούν τα υψηλότερα επίπεδα επαγγελματικής ικανότητας και να δίνουν την καλύτερη δυνατή συμβουλή στους πελάτες τους.
  • Να επιδιώκουν να διατηρούν και να βελτιώνουν την επαγγελματική τους γνώση, τις δεξιότητες και την επάρκειά τους.
  • Να τηρούν αυστηρή εχεμύθεια για όλες τις επιχειρηματικές και προσωπικές πληροφορίες των πελατών τους.
  • Να εξηγούν πλήρως στους πελάτες τους όλα τα αντικειμενικά κριτήρια, τα δεδομένα αλλά και τα στοιχεία που είναι απαραίτητα ώστε να μπορούν να παίρνουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις για την ασφάλισή τους.
  • Να διατηρούν προσωπική επαφή με τους πελάτες τους και να επικοινωνούν μαζί τους τουλάχιστο μια φορά το χρόνο.
  • Να αντικαθιστούν ένα ασφαλιστικό ή χρηματοοικονομικό προϊόν με ένα νέο προϊόν, μόνο αν η κίνηση αυτή είναι επωφελής για τον πελάτη.
  • Να φροντίζουν ώστε να συμμορφώνονται με όλες τις διατάξεις των νόμων και των κανονισμών, οπουδήποτε δραστηριοποιούνται.

Βασική προτεραιότητά όλων, θα πρέπει να είναι η παροχή όσο το δυνατόν καλύτερης ποιότητας εξυπηρέτησης στον κάθε ασφαλισμένο.
Ο κάθε πελάτης είναι σημαντικός και ξεχωριστός.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα πρέπει να συνειδητοποιήσει το ρόλο του για συνεχή προσφορά και εξυπηρέτηση.